Puccini har ocksa markbara recensioner av sitt rykte

Versilia existerar inte ens en tunn aktivitet från asumptu till en fantastisk svärm plus kul, trots allt från asumptu av andra taktfulla händelser som han utför under sommaren!

Torre del Lago Puccini är monterad i närheten av bränderna Viareggio och Forte dei Marmi och är den djävulskt exponerade staden Versilia i söder. Förutom det charmiga medelhavsborstvedet, upprättar slottet en mängd överväganden och olyckor med internationell prakt. Nästan färdig bland dem är den heliga boken av Giacomo Puccini, instrumentalisten för den imponerande kompositören, som bodde i Torre del Lago i över trettio år.

Showen är en individ av de grundläggande händelserna som väcker Versilia. Det bryter av vid sjön Massaciuccoli, en djävulsk miljö som tar emot små gärningar från det toskanska förbundet, där skönheten i denna inställning hänför sig till musikaliska symfonier. Så ja, det är inte en show i den jungfru luften, utan en oerhört viktig, tvingande fråga, som samlar tusentals globala amatörer med ett välkänt schema.

Huvudutgåvan av återföreningen ägde rum 1930, sex år efter moire-melodin. Den totala frågan som erbjuds existerar som stormästare, som fanns i underordnad med Luccas område, där Puccini skulle bli gravid och spendera genom många år. Fångad av poesin i samma budskap skapade han här en hel del individuella studier också till det förflutna tillväxtformlerna längtade efter att hans musik skulle presenteras i det bombarderade, obebodda landskapet. Immanent var det själv Puccini som förklarade: att han allvarligt skulle lyssna på speciella handlingar i en unik begränsning, där jag oftast fångade eller fiskade vitfisk. För sångers värdighet förändrade staden varumärket till "Torre del Lago-Puccini" plus "Den berömda Giacomo Puccini-teatern" lanserades 2008 från lokalerna för sångarens 150-årsdag.

Dessutom, i det tidigare kluster av centrum, Villa Puccini, en oberoende egendom, där jag bodde i en dikt medan jag var på ett mästerverk, kunde falla in. Bara ett block innebär hans begravning och skulle släppa den ursprungliga stämningen i museet, eftersom han visar piano, mönstren inkluderar också de icke-lokala problemen i kombination med "Mästaren" -upplevelsen.